Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Jaipur - Reisverslag uit Jaipur, India van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Jaipur

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

09 Oktober 2006 | India, Jaipur

Oke, na een reis van 24 uur zijn we eindelijk aangekomen in Jaipur......
Mijn god... wat is het hier druk.
Echt de toeter is hier uitgevonden.

Ok, de groep, we zijn uiteraard de leukste mensen, maar dat wisten jullie. Verder bestaat de groep uit 24 man/vrouw. Wat lui van onze leeftijd en wat oudere....Onze reisleider is een best wel fijn exemplaar van het mannelijk geslacht (zelfs Dees vind dit !!!!!!!) En hij heet: KUSH!!!!!!!!!

We zijn gisterenavond wezen eten in een tent waar allerlei lokale ook eten, maar ja dat is niet zo bijzonder. Want vandaag bleek dat er niet zo veel toeristen zijn hier, wij zijn hier de atractie. Zet een paar blonde blanke dames in een riksa en je hebt bekijks......En je bent uberhaupt blij dat je het overleeft. Wat nou verkeersregels, wat nou een olifant in de straat is niet handig, wat nou de koe hoort in de wei, net als de schaap en de ezel. Echt er zijn meer dieren dan auto's hier in de stad.

We zijn ook nog op een olifant naar een fort gegaan en als echte toeristen betaamd hebben we uiteraard hier de genomen foto's van gekocht (Cin is een goede afdingster) Vanavond gaan we ergens eten waar ze ook allerlei leuke dansjes schijnen te doen...... TOERIST TRAP!!!!!!

Morgen hebben we een vrije dag, dus dat wordt uitslapen en we hebben al bordjes massage gezien!! Morgenavond gaan we naar de bioscoop, dat schijnt hier echt een belevenis te zijn (een soort meezingbioscoop).
De bollywood film schijnt genomineerd te zijn voor de oscars!!!!!
Daarna gaan we weer verder trekken naar Agra.
Waar we de Taj Mahal gaan bekijken.

Zodra we weer wat beleefd hebben, dan laten we het weten! We vechten elkaar nog niet de hotelkamer uit, dus het gaat nog goed!

Cin en Dees

• 09 Oktober 2006 - 11:44

Bianca:

Nou dames, dat klinkt allemaal erg goed. Jullie hebben al heel wat meegemaakt in die korte tijd dat jullie er zijn. ff wennen aan de drukte op straat, maar straks vallen al die koeien en olifanten op straat niet meer op joh, raak je zo aan gewend. Mee zing bioscoop?? Is dat net zoiets als de meezing musical "Sound of Music", dan kan ik me daar enigszins een voorstelling bij maken,haha.
    Nog veel plezier samen en geniet ervan!!

Veel Liefs
    Bianca

• 09 Oktober 2006 - 11:48

Dree En D.:

Geweldig! Wat een lange reis zeg. 24 uur... Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en hebben jullie alweer vanalles bekeken en gedaan. En bekijk die reisleider ook maar goed (nooit verkeerd ;-) ).
    Nou, ik kan je zeggen ik zit hier weer vrolijk op m'n werk en zou dus dolgraag met je willen ruilen. Of liever gezegd, gewoon met je meegegaan zijn! Wees lief voor elkaar ;-) en de rest van de groep, hahahaha!
    En we volgen jullie....
    Fijne vakantie. x

• 09 Oktober 2006 - 11:58

Agnes:

Nou meiden, klinkt druk, maar geweldig! Laat gauw weer van jullie horen. Ben heel benieuwd naar de avonturen.

• 09 Oktober 2006 - 12:35

Marjan:

GEZELLIG, al dat vee om je heen ! Gelukkig dat je nog een paar weken de tijd hebt daar, klinkt alsof je dat nodig gaat hebben !
    Dees, heb je al aan Kush gevraagd waar de toiletten zijn ????

• 09 Oktober 2006 - 13:32

Pris:

heeee ladies!!! Kush? kush? wat voor naam is dat??!!! klinkt een beetje als 'Kuch' past leuk naast hatsjoe.. oftewel, matttthieu! dus heee Dees, dit biedt perspectief! (cin, let op de WC's anders trekt ze Kush naar binnen!) maar meiden, wat een geweldigheid! ik geniet nu al en dan hebben jullie amper wat gezien.. werken jullie mobieltjes? voor de nodige smsjes? maar ach, dit werkt eigenlijk net zo goed. Hoe het hier is vraag je?! tja, hallo! het is maandag en het is bewolkt, lekker belangrijk.. maaaar, het is ondertussen al wel 15.30 uur, dus we gaan alweer richting Einde Werkdag (jaja, dat zijn nou onze hightlights van de week!).. vanavond met de meiden even weer een balletje slaan.. lekker.. groeten aan kush ... oja en zet hem eens even op de foto! kus

• 09 Oktober 2006 - 15:03

T:

Goede verhaal zeg, ik zie het voor me... Oh, er staan ook foto's bij ;-) Ziet er allemaal lekker hectisch uit. Fijne ontdekkingen en veel plezie verder!

• 09 Oktober 2006 - 18:12

Bas Karin En Kids:

Hee,dees en cin,gelukig goed aangekomen,wel een lange reis,maar zo te horen goed naar je zin,nog een ptettige vacans en tot horens.laterrrr

• 09 Oktober 2006 - 19:27

Dree Nog Even:

Hallo, daar was ik nog even. Zeg, hoe krijg jij die foto's er zo snel op? Ik ziet hier maar te kl@#$3n en ik wil ook gewoon m'n kiekjes op m'n site zetten. Heb'ie een tip, mail me dan even!
    Ps: Damyano is stinkend jaloers dat jullie tussen de dieren zitten. Lijkt'em geweldig! Hoe staat het met alle geurtjes daar? Hebben we last van stinkie stankie of valt het wel mee?
    Veel reisplezier!!

• 10 Oktober 2006 - 08:35

Mam:

Hoi,hoi meiden,
    Ik begreep al uit je SMSjes dat het een lange reis was, maar goed jullie hebben drie weken de tijd om uit te rusten haha!!. Wat een geweldige omgeving en een leuke straat met een diversiteit van mens en dier toch? ja cultuur he.
    Kush is een makkelijke naam zeg het maar veel wie weet, verstaat hij Kiss haha.

lieve groetjes uit een regenachtig holland Ma

• 10 Oktober 2006 - 12:43

Venessa:

Hoi hoi, alles goed met jullie? Al heel wat beleefd lees ik wel en dan is de reis nog maar net begonnen. Mijn god wat een foto's, niet voor te stellen dat mensen zo wonen! Maar goed, ik wens jullie nog heel veel plezier toe. Groetjes Venessa

• 10 Oktober 2006 - 13:07

Daphne:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Klinkt alsof jullie in een soort fantasyworld terecht zijn gekomen... Leuk, hoor! Geniet van de reis! groetjes Daphne

• 10 Oktober 2006 - 21:33

Hennie:

Hallo vakantiegangsters,
    leuke site!
    Was wel spannend zeker, zo'n tochtje op een olifant?
    Ben ook wel benieuwd naar die meezingbioscoop.
    Nog een hele fijne vakantie.
    Groetjes,
    Jos en Hennie.

• 11 Oktober 2006 - 07:12

Frank:

Leuk te zien dat jullie het zo naar jullie zin hebben, ga zo door!
    Cliffhanger: Groetjes Frank en \Margreet

• 11 Oktober 2006 - 09:53

Sam:

Hoi meisjes.
    Leuk om jullie belefenissen te lezen.
    Wat een onwijze t-zooi op die tweede foto!! Da's toch niet normaal! Jullie kijken natuurlijk je ogen uit daar.
    Hier geen nieuws. Zit vandaag thuis te werken (yeah..right...)
    En dan nog even over die Kush.... MAAK EEN FOTO!!! Ben natuurlijk hartstikke benieuwd naar die gast!!
    X

• 11 Oktober 2006 - 14:25

Pris:

nou, zal wel aan mij liggen, maar zie geen foto van die Kush(grappig hoe iedereen toch zo gefocused is op hem).. zie maar 2 foto's... zie ik opeens een foto van een vent met een gitaar..oh, dacht ik.... dat is hem... maar uh?! dat meisje achter hem... dat lijkt .. SAM?! wel?! oooh shit, zit ik ondertussen in het Lisboa fotoboek.. tja, dat heb je ,he?! met AL die vakanties.. dus nog geen Kush, nou, dan wachten we het maar af.. tenzij je nu aan het uploaden bent, want volgens mij zitten jullie NU, OP DIT MOMENT achter de computer.. meisjes... ik ga weer even lezen.. kussies