Taj Mahal (in het kort) - Reisverslag uit Agra, India van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Taj Mahal (in het kort) - Reisverslag uit Agra, India van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Taj Mahal (in het kort)

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

12 Oktober 2006 | India, Agra

Ok, even snel dan (wij weten dat jullie niet zo lang zonder ons kunnen en eigenlijk druk aan het werk zijn en dus geen tijd hebben voor onze verhalen, maar dit moeten we even delen)

We hebben de TAJ MAHAL gezien!!!!!!!

Groetjes,

Cin en Dees









Nee hoor, we zullen nog wel wat meer met jullie delen. Het is echt mooi. Groot. Indrukwekkend. We waren als eerste binnen dus hebben we foto's zonder mensen!!!!
Echt ook heel veel foto's, dus jullie kunnen ook meegenieten met ons... (als er weer een usb poort zit aan een computer en geen gat!)
Oja, en ik (dees) heb nog een brokje marmer meegenomen...(niet verder vertellen, hoor). Dit is in Cindy haar woorden: GESTOLEN!!!
Nee, nee, echt niet, het lag gewoon op de grond en fonkelde naar mij!....

We zijn nog wezen shoppen en (dankzij Cindy) voor zeer weinig nog wat gekocht ook. Voor Dees een tas en voor Cin een paar kamelen enkel bandjes.. (je krijgt wat dikke enkels van de warmte hier... Charming)
Goed shoppen is het niet in Agra, gelukkig is die Taj Mahal er anders was hier niet echt wat te beleven.

Nog 3 uur en dan gaan we met de nachttrein naar Varanasi (een ervaring op zich zouden wij zo denken), duurt maar 11 uur, dus morgen zijn we fris en fruitig (toch??) op onze bestemming.

Groeten weer van ons.

Cin en Dees

  • 12 Oktober 2006 - 09:12

    Kip Helene:

    Ik zie nog steeds dezelfde ezelfoto. Slaapse voor zometeen!

  • 12 Oktober 2006 - 09:13

    Bianca:

    collega van Cindy..... Op zich erg druk aan het werk, maar zodra ik jullie mailtje binnen krijg "nieuw bericht geplaatst", dan staak ik per DIRECT al mijn werkzaamheden, om toch even jullie verhalen te lezen. Maar jullie schrijven zo vaak op die site, dat ik bijna ga denken dat jullie iedereen thuis missen, ipv wij jullie. Hoewel.... nu Cindy weg is tegenover mij, werk ik toch een stuk sneller door. Al dat geouwehoer van haar! hahaha. Maar ik dwaal af.....
    Taj Mahal! Wat een ervaring.....foto´s ZONDER mensen erop! Toch vrij lastig in India. En, en, en....hoe issie in het echt? En Dees, groot gelijk, ik zou ook dat stukje historisch steen meegenomen hebben. Toch best lachen als je straks niet door de douane komt! Geintje.
    Succes met de nachttrein, zal vast gezellig zijn. Als het net zo´n nachttrein is als ik in Thailand gehad heb, dan heb je grote kans dat er ook een disco coupé is, waar je gezellig wat kunt drinken bij een zwaar verwaarloosd barretje, met een discobal en flitsende lampen. Op zoek naar de disco coupe dus!! Veel plezier in Varanassi...ah gatsie!!
    xx Bianca

  • 12 Oktober 2006 - 11:45

    Pris:

    wat ben ik toch verrast dat Cin toch van het afdingen is! ik had echt gedacht dat jij Dees met je grote waffel dat zou doen, grappig! en ondertussen staat Kush nog altijd niet tussen de foto's... wat maken jullie ons toch nieuwsgierig.. hier nog nieuws?! nah, niet echt, het weer wordt goed van het weekend en dat is het zo'n beetje.. god, wat saai dan weer, eh?! leuk dat jullie zoveel foto's bij de Taj hebben gemaakt, lijkt me geweldig!!! tot gauw maar weer!!

  • 13 Oktober 2006 - 10:34

    Frank:

    Taj Mahal, geweldig. En dan fonkeldingetjes en shoppen, vrouwen zucht. Ik ben benieuwd hoe jullie die treinreis hebben beleefd of beter overleefd, tussen de kippen met teveel mensen in een wagon en het sanitair op zo'n trein...

  • 13 Oktober 2006 - 14:29

    Sam:

    Teleurstelling is groot. Nog steeds geen foto. Verwachtingen groeien!!!
    Lekker weer hier. Ga morgen ff tennissen met Prissie (nu het nog kan..)
    Toedeloe meisjes!

  • 13 Oktober 2006 - 14:31

    Sam:

    Godsamme! Wel een foto!!
    Nou maak er nog maar een paar, want op deze foto vind ik het niet zoon stuk hoor!!

  • 13 Oktober 2006 - 21:35

    Braveheart:

    How is Kus's Kish?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Agra

India en Nepal

Groepsreis samen met Cindy

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2006

Mount Everest gezien!!!!!!!!!

19 Oktober 2006

STOEPAAAAA

16 Oktober 2006

Heerlijk, frisse lucht

14 Oktober 2006

Afscheid India

12 Oktober 2006

Taj Mahal (in het kort)
Desiree

You know who I am, ben dol op reizen. Vakantie is mijn hobby en je hobby deel je met mensen. Vandaar deze site.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 24602

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Albanië

11 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Sri Lanka

22 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Jamaica

13 December 2007 - 05 Januari 2008

Patagonie

14 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

21 December 2005 - 01 Oktober 2007

Diverse

09 Oktober 2006 - 23 Oktober 2006

India en Nepal

10 Oktober 2005 - 29 Oktober 2005

Canada 2005

Landen bezocht: