Hoe vies kan het zijn - Reisverslag uit Agra, India van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Hoe vies kan het zijn - Reisverslag uit Agra, India van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Hoe vies kan het zijn

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

11 Oktober 2006 | India, Agra

Inderdaad, het eten met danseresjes was een toerist trap....... Maar de volgende dag inderdaad eerst even lekker uitgeslapen tot wel half 9!!!! Daarna naar de monkey temple gebracht door een tuk-tuk genaamd Kalu. Die had een soort vrienden-boekje waar hij allerlei toeristen positieve verhaaltjes over hem in liet schrijven, zodat men dan hele dagen met hem op pad wil.... Helaas, we zijn wel blond, maar niet dom.

In de monkey temple hebben we bij de priester een stip op ons voorhoofd en een lucky touwtje om de pols. Dat alles voor 20 rupi. En Cin heeft nog een silent-guide uitgescholden... Ach die jongen...

Daarna zijn we, ja,ja,ja, naar een massage-salon (1 kamer, 2 tafels) gegaan en daar een behandeling van 70 min. ondergaan voor het zeer hoge bedrag van 11 euri.... VEEL te duur.

Na een rustperiode, moesten we om kwart voor 6 klaarstaan om op weg te gaan naar... DE BOLLYWOOD FILM! we hebben de film anderhalf uur geprobeerd te volgen, echter het meezing gevoel bleef uit... Wat mobiele telefoons, geklap, gehuil en gelach... meer niet. De film was redelijk te volgen, maar om nu nog 1,5 uur te kijken zagen we niet zo zitten.

Op woensdag om 7.00 vertrokken vanuit Jaipur naar Agra. Een tussenstop gehouden bij een fort (naam zijn we alweer vergeten!).. Hier wat rondgelopen, mensen van ons afgeslagen en geluncht...

Uiteindelijk aangekomen in Agra, de stad waar de Taj Mahal staat! morgenochtend gaan we om 5.15 ons bed uit om dit wereldwonder bij zonsopgang te bewonderen... nou moet echt wel wat zijn om ons op dit tijdstip uit bed te krijgen!

nog even wat dingen checken:
- Frank & Margreet????
- foto van Kush op site geplaatst
- toiletten zijn hier te vies om uberhaupt iemand uit te nodigen
- Dre: foto's openen in powerpoint en kleiner maken, dan opslaan als jpg en invoegen
- oja... en het gaat nog steeds goed tussen ons....
- als mensen reageren graag even erbij zetten of ze een vriendin van Dees of van Cin is... hier is al verwarring ontstaan...

Groetjes,
Dees & Cin

  • 11 Oktober 2006 - 14:01

    Wij Zelf:

    Ok, de foto's zijn er niet, want er blijkt geen usb poort te zitten, maar een groot gat!!!!!

  • 11 Oktober 2006 - 14:03

    Nadia (collega Dees):

    Volgens mij zitten jullie op DIT moment net zoals ik achter de PC. Leuk om die verhalen te lezen joh! Enneh ben erg benieuwd naar die KUSH.......

  • 11 Oktober 2006 - 14:08

    Nicole:

    Klinkt allemaal erg goed dames! die massage zie ik ook wel zitten, maar helaas er moet gewerkt worden! heel veel plezier en ik ga eens even Kush bekijken!
    Liefs Nicole

  • 11 Oktober 2006 - 14:19

    Pris:

    vriendin van beiden, mag ik hopen!
    ooh, foto van kush. moment, ben zo weer terug..

  • 11 Oktober 2006 - 14:41

    Sam:

    (Ben vriendin van jullie allebei.)
    Godsie.... had me zo verheugd op die foto! Nou ja. Weer wat om naar uit te kijken.
    Fijn om te horen dat het nog steeds goed gaat tussen jullie.
    Cin, ik heb Robbert net nog gesmst. Alles ok hoor. Zelfs Stoffel leeft nog!
    Nou.... ik ga wachten op die foto dus..
    X

  • 11 Oktober 2006 - 14:44

    Bianca:

    De allerleukste collega van Cindy.... TOCH?!!?

    Zo te horen hebben jullie het goed naar je zin. En relaxen op vakantie zit er sowieso niet in. Wat een tijden om uit bed te komen zeg! Als jullie terug zijn moeten jullie vast eerst een paar dagen uitslapen. Maar de Taj Mahal zal het vast en zeker waard zijn.

    Is het leven in India echt zo stressvol als het lijkt bij Peking Express? Chimene al tegengekomen,haha?
    Nou meiden, mijn werkdag zit er ook weer bijna op. Geniet van de komende dagen, ik wacht met smart weer op nieuwe verhalen.
    Kus aan Kush en tot later!!
    DOEI DOEI

  • 11 Oktober 2006 - 15:37

    Frits (vriend Dees ):

    Zo te lezen is het allemaal wel geslaagd geloof ik, beetje jammer van die opsta tijden, maar goed je moet er wat voor over hebben he. Ik ben niet zo heel erg benieuwd naar Kush, maar wel hoe het nou met die sigaretten en kroketten staat ??

  • 11 Oktober 2006 - 19:38

    Dree:

    Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben Andrea, het nichtje van Dees. Dochter van tante Suus. Zusje van Rebecca. Heb trouwens ook bij Cindy op Develstein gezeten. Is alle verwarring nu uit de lucht??? Hahahaha! Kan me voorstellen dat het verwarrend is als meerdere mensen dezelfde naam hebben.
    N-e-ways: jullie zijn ernstig druk begrijp ik alweer. Wat een indrukken doen jullie op zeg. En man (of vrouw, whatever), wat moeten jullie vroeg opstaan. My goodness. Zelfs ik hoef zo vroeg m'n bed nog niet uit. Ben wel heel benieuwd hoe het zal zijn bij de Taj Mahal met zonsopgang. Lijkt me prachtig!
    En geef mij trouwens toch maar die meezing Sound of Music. Dat versta je tenminste nog.... Bollywood?? Loop er nog niet warm voor. Damyano wil dat jullie de groetjes doen aan alle dieren.
    Ciao
    x

  • 12 Oktober 2006 - 07:27

    Agnes:

    He meiden, hoe zit dat met die monkey temple, daar ben ik heel benieuwd naar, foto's ??
    Nou veel plezier maar weer, ik ga zo naar Leeuwarden, ook leuk....

  • 12 Oktober 2006 - 07:27

    Sam:

    IK ZIE NOG STEEDS GEEN FOTO!!

  • 12 Oktober 2006 - 15:46

    Robin:

    en GEEN vriendin van beide!!! Wel een allemansvriend.
    He Dre?
    Wanneer ga jij naar de antillen??

  • 13 Oktober 2006 - 10:27

    Frank:

    Hallo blondjes, ik heb het net nog gecheckt maar ben géén vriendin maar een vriend van dees en skate weleens met cin, telt dat ook? Jeetje wat is dit leuk om jullie zo te volgen, ik denk dat een ieder jaloers op jullie worden bij het lezen van de belevenissen en het zien van de fotoos. Uitrusten van een massage, wat is daar gebeurd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Agra

India en Nepal

Groepsreis samen met Cindy

Recente Reisverslagen:

22 Oktober 2006

Mount Everest gezien!!!!!!!!!

19 Oktober 2006

STOEPAAAAA

16 Oktober 2006

Heerlijk, frisse lucht

14 Oktober 2006

Afscheid India

12 Oktober 2006

Taj Mahal (in het kort)
Desiree

You know who I am, ben dol op reizen. Vakantie is mijn hobby en je hobby deel je met mensen. Vandaar deze site.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 24602

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Albanië

11 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Sri Lanka

22 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Jamaica

13 December 2007 - 05 Januari 2008

Patagonie

14 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

21 December 2005 - 01 Oktober 2007

Diverse

09 Oktober 2006 - 23 Oktober 2006

India en Nepal

10 Oktober 2005 - 29 Oktober 2005

Canada 2005

Landen bezocht: