VOORBEREIDINGEN INDIA EN NEPAL - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu VOORBEREIDINGEN INDIA EN NEPAL - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

VOORBEREIDINGEN INDIA EN NEPAL

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

14 September 2006 | Nederland, Zwijndrecht

Nog 3,5 week en dan is het eindelijk zover.
Bijna 7 maanden moeten wachten, maar dan gaat het gebeuren.
Visum aangevraagd, afspraak voor de vaccinaties vastgelegd en de "lijst" wat er allemaal meegenomen moet gaan worden is uitgedraaid. En oh mijn god, wat moet er nog veel geld uitgegeven worden voor we gaan vertrekken....

Even wat info voor de thuisblijvers:
Tijdens onze zomertijd is het in India 3,5 uur later dan in Nederland. In New Dehli is het momenteel 38 graden.En in Kathmandu 28 graden.We vertrekken zaterdag de 7e om kwart voor 3 ('s middags) en zaterdag de 28e in de loop van de ochtend zijn we er weer.

Meer weten wij er ook niet van, we gaan gewoon lekker blanco weg en we zien wel wat op ons pad komt....:-)

• 18 September 2006 - 17:35

Dree En Damy:

Ha wijffie!
    Ja, dat is nogal een onderneming zo'n reis naar India en Nepal! Tof hoor. Echt geweldig. Het kost dan wel wat centjes, maar als het goed is heb je dan ook wat.
    Eerst nog even naar Schotland, toch? Have fun!!! En daarna voorbereiden voor die grote reis. Hoe lang gaan jullie eigenlijk? Wel voorzichtig doen hoor. Take care.
    Ik blijf je volgen hoor.

Grote knuffel van je nichie en kleine neefie!!!!!

ps: Nog gefeliciflapstaart met die grote broer van je!