Zwaar!!! - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Zwaar!!! - Reisverslag uit Lake Louise, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Zwaar!!!

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

13 September 2005 | Canada, Lake Louise

Voordat ik commentaar krijg! Ik heb geen foto's, heb ze wel gemaakt hoor, maar ten eerste heb ik nu mijn kabeltje niet bij en ten tweede kan ik bij deze computer ook geen usb inpluggen. Ik kan wel vertellen wat ik heb meegemaakt.

Ok,we zijn even naar de Olympische schaatsbaan geweest in Calgary. Viel beetje tegen; beetje Nederlander verwacht toch een grote baan waarop Yvonne van Gennip geweldige prestaties heeft laten zien... Helaas.

Daar na zijn we even een wandelingetje wezen maken van 1 uur. Naar een watervalletje! Rustig aan. Daarna nog naar een mooi meer gereden, even een klein bergje beklimmen voor de mooie foto (ben en blijf een toerist) Tot nu toe allemaal geen probleem. Op de camping de tenten opzetten.
Leuke sites, met piknick tafels en vuurkorven enzo. De houtblokken liggen for the take. Warme douche, schone toiletten. Mankeert niets aan!

Maar oke nu begint het afzien. Het is hier 's nachts fucking cold. En ik ben geen koukleum (Sam....jij had dood gegaan).
Pyama, sokken, t-shirt, vest, slaapzak die tot -10 is.....Ja, ja, goed verkoopverhaal maar ik geloof er echt niets meer van! Weer bijna niet geslapen!

Volgende dag (gisteren dus) het regent 's ochtends, maar daar hebben de Canadezen opgerekend, dus er is een overdekte plek met allemaal picknicktafels, waar we kunnen eten. We gaan een "wandelingetje" maken rond Lake Louise. Ok, na 2 nachten niet slapen, blijkt mijn conditie toch niet zo goed te zijn als ik dacht. Oh, mijn god! Heuveltje op! Ik heb toch echt wel afgezien hoor en dit was nog maar een kleintje!!!
Hopen dat het ligt aan het slaap tekort??
Maar....MOOI! Ongelooflijk, we zijn gelopen naar 2000 meter hoogte (we zijn niet op 0 begonnen, hoor) Naar de Ice trail; dat is een natuurlijke gletsjer die nu langzaam maar zeker verdwijnt vanwege het opwarmen van de aarde.
's Avonds met zijn allen koken, eten, afwassen, whiskey drinken, rond kampvuurtje!!!

Trouwens een hele gezellige groep; echt over het gezelschap niets dan lof!

Even verder naar mijn belevenissen; na een nachtje iets beter slapen (kom door whiskey, extra paar sokken, extra broek)
ben ik vandaag wezen mountain biken (de andere zijn nu aan het raften.....)
O jee, dat is ook heel vermoeiend. Nu ging wel onze reisleider mee en dat is een fanatiekeling, dus we gingen veel off-the-road. Dat spinnen stelt niets voor, je moet sturen, schakelen, over stenen, boomstronken. Echt zweten, dus! Maar wel door geweldige natuur, picknicken bij een meer waar niemand is. In de hoop een beer te spotten. Nog niet gezien trouwens.
De rest is nu nog even verder; ik heb afgehaakt. (Ka; je had nog gezegd dat ik aan niemand iets hoefde te bewijzen, dat heb ik goed onthouden).

Ik ben dus nu even aan het internetten en ga straks de boodschappen doen.

Tot de volgende keer! Ik hoop dan wel foto's te hebben. En dat ik ondertussen wel goed slaap enzo en dat de conditie een beetje bijtrekt! Ik heb echt vakantie nodig als ik terugkom! Maar.... het is geweldig!

Deesje

PS: Jammer Ma, dan wordt het sparen! Gaan we wel een weekendje naar Texel ofzo

  • 13 September 2005 - 23:46

    Frits:

    Dag Deesje, klinkt wel gaaf allemaal. Ik hoop ook voor je dat het aan het niet slapen ligt wat die conditie betreft, want die moet toch super zijn na al dat sporten en al 2 jaar niet roken ?

    Ik vind koud altijd wel lekker om in te slapen, maar het zal wel iets TE zijn denk ik.

    Nou, ik hoor het verder wel weer, en hoop dat je nog een leuke beer ziet dan ( een echte, of een menselijke misschien :) )

    Groeten vanuit Zwijndrecht dan maar weer, en je weet het, als je geen slachtoffer kan vinden om je weer op te halen, moet je effe sms`en.

  • 14 September 2005 - 06:12

    Cindy:

    Ha Dees,

    Nou ik vind het nu al knap dat je het allemaal vol houdt want het klinkt ook echt zwaar. En die kou! Hopelijk wordt het snel wat lekkerder voor je en anders moet je maar gewoon tegen iemand aan kruipen. Kan die je warm houden!

    En die beren... die gaan vast nog wel komen.

    Heel veel plezier!

  • 14 September 2005 - 07:55

    Agnes:

    Wow, dat klinkt zwaar! Die niet aantrekkelijke mannen lijken me nogal zwaar, derest valt wel mee lijkt me zo :)kusjes meis!

  • 14 September 2005 - 09:14

    Marjan:

    Grijp die best wel leuke vent bij z´n kladden en sleur ´m je nieuwe slaapzakje in, lekker warm man !
    En inderdaad, je hebt wel VAKANTIE dus gewoon lekker doen waar je zin in hebt (eh, gewoon wat je altijd doet dus, haha !)

  • 14 September 2005 - 09:52

    Robin:

    Je zit wel te klagen zeg! Ik ben gewoon aan het werk en geloof me dat is VEEL erger. Doe gewoon wat Marjan zegt, sleur die kerel je tent in, dat is goed voor de warmte en je conditie haha.

  • 14 September 2005 - 14:26

    10us:

    Nou het klinkt allemaal helemaal top en voldoet het helemaal aan je verwachtingen! Have fun, 10

  • 14 September 2005 - 15:02

    Mam Ina,:

    Ach kind moet ik nou medelijden krijgen, en met een warm waterzak aan komen dragen?? ha,ha,
    Mooi niet want na regen komt zonneschijn zeggen ze, en die mooie natuur krijg je er bij.Volg de raad van vele op en grijp die "best wel leuke knul"
    is het niet voor de warmte dan voor de gezelligheid.

  • 14 September 2005 - 15:08

    Claudia:

    You go girl! Whiskey en bergen op! Respect!

  • 14 September 2005 - 19:18

    Angelique J:

    Ha die Dees,zit op het moment metjou mams de site te bekijken.Leuk!
    Zit je al aan je aperatiefje?Neem er ook één voor mij.Klinkt leuk allemaal maar soommige dingen jij liever dan ik(de KOU heb ik het over,zou gelijk in depressie schieten.Voor nu veel plezier en geen enge dingen.Doeiiixxxx

  • 15 September 2005 - 06:39

    Esther:

    Hoi Deesje,

    Als ik het zo lees begin ik me al echt een heel lui persoon te voelen nu dat ik het zwemmen 's ochtends gewoon lekker laat (lekker nog een keer omdraaien in bed bevalt me eigenlijk ook best wel)

    Geniet nog even lekker van je welverdiende vakantie wij lopen hier nog wel een stapje harder (dat laatste is een geintje natuurlijk)

    Groeten

    Esther

  • 15 September 2005 - 07:58

    Kitty:

    Hey buurvrouw. Ben ik blij dat ik voor Turkije heb gekozen....

  • 15 September 2005 - 18:15

    Remco:

    Hey Dees, effe serieus, wat vind je nou van die jongens?? en nu niet zo politiek correct antwoord!

  • 15 September 2005 - 22:43

    HaHaVaKa (HaanHansVanKaat):

    Ha Kip,
    Ik heb het ook erg zwaar met mijn eerste werkdag na 4 weken vakantie: gisteren de ferry naar UK toen naar Southampton gereden alwaar vanadaag (donderdag 15) een meeting tot 5 uur 's middags en daarna naar Newcastle rijden: 600 km in de regen en dan durft niemand meer hard te rijden, snap ik niet echt hoor mijn audi-tje kan erg goed hard rijden in de regen.
    Wat betreft jouw reisverslag: ik begrijp dat het errug indrukwekkend is (behalve de meereizende hanen, das wel jammer toch??) ik ben benieuwd naar je digi pics welke jij mij per cdrom gaat sturen (??) of aan Kaat geeft. Tipje voor Vancouver: er is daar een park dat heet Stanley Park met zeeeeer indrukwekkende totempalen (zowel qua aantal als afmetingen maar ook de ligging van het park tov de stad en Vancouver Bay is zeer mooi) ook staat er ergens in de stad niet al te ver van de cruise terminal een grote staande kolk welke op stoom loopt wat wel leuk is om te zien, maar verder niet al te veel voor stelt. Ik zit me suf te piekeren over de kroegen welke ik daar bezocht hebt toen ik nog voer, maar ik weet het niet meer: oorzaak waarschijnlijk drank ! ! !. Nou Deesje, heel veel plezier daar en to schrijvens....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Lake Louise

Canada 2005

Met de rugzak door de bergen

Recente Reisverslagen:

30 September 2005

Beschaving

27 September 2005

Shoppen en biken!

24 September 2005

Dikke enkel

20 September 2005

Relax dag

19 September 2005

Effe snel
Desiree

You know who I am, ben dol op reizen. Vakantie is mijn hobby en je hobby deel je met mensen. Vandaar deze site.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 24602

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Albanië

11 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Sri Lanka

22 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Jamaica

13 December 2007 - 05 Januari 2008

Patagonie

14 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

21 December 2005 - 01 Oktober 2007

Diverse

09 Oktober 2006 - 23 Oktober 2006

India en Nepal

10 Oktober 2005 - 29 Oktober 2005

Canada 2005

Landen bezocht: