Gaat beter - Reisverslag uit Jasper, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Gaat beter - Reisverslag uit Jasper, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Gaat beter

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

16 September 2005 | Canada, Jasper

Hello there,

Gaat weer goed met Deesje! Gisteren een hike van 20 km gedaan de bergen in!Klimmen tot 2000 meter. Ik heb straks met wintersport die liften niet meer nodig.
En dat ging eigenlijk best heeeeel goed! Oke we hebben regen, hagel, sneeuw en zon gehad.Boven de boomgrens in de sneeuw gelopen. Geweldig.
's Avonds wezen stappen in de lokale kroeg, was zeeeer leuk. De lumber jacks waren een beetje geschrokken van zoveel vrouwelijk schoon, dus die hebben we niet gezien.

Vandaag een reisdag en morgen gaan we aan die 3 daagse hike beginnen. Dat is het zwaarste van de vakantie....Poeh!

De groep is echt geweldig! We hebben het echt heel erg leuk met elkaar!

Tot de volgende keer maar weer!

• 16 September 2005 - 15:55

Bas:

Gefeliciteerd met je Broer
    ja bedankt
    Bas.

• 17 September 2005 - 23:16

Marjan:

hallo Bas, focus, focus...Dees toont interesse voor MAN, dit is ff belangrijk ja ! DETAILS en FOTO´S graag ! En je weet het, als het in het belang van het verhaal is, mag je er wat bij verzinnen !

• 18 September 2005 - 10:12

Mam:

vraagje is dat die jongen die in de eerste instantie best een beetje leuk was?
    waar blijven de beloofde foto,s want ik ben best een beetje nieuwsgierig geworden, en niet alleen naar de schoonheid van het landschap, maar dat begrijp je zeker wel.ha,ha.
    En hoe is de hike gegaan nog voetjes over? of ben je gedragen hi,hi.
    kusje **

• 19 September 2005 - 10:10

Agnes:

heeee, niet stoppen met schrijven nu! Beetje ons in spanning laten, wat een cliffhanger!
    O en dat gehike is natuurlijk ook heel knap :)
    XXX

• 19 September 2005 - 11:27

Ka:

Hoi Deesje blij te lezen fat je het zo naar je zin hebt ook al is het af en toe zwaar zoals gewwonlijk niet zo vlot met een reactie maar ik check gewoon m'n e-mail niet zo vaak ga ik nu wat vaker doen. En voor mij geldt net als de rest where the f... blijven dan toch die foto's we zijn overduidelijk allemaal zeer nieuwsgierig voorla naar die ene misschien toch wel leuke man !!!!Maar zoals we allemaal wel weten Dees laat zich door ons niet gek maken dus we zullen hem wel nooit gaan zien helaas!!!!!!Nou Dees take it easy en geniet ervan. Dikke kus tante kee

• 19 September 2005 - 14:04

10us:

Jeetje Dees, je bent weer erg actief én op meerdere fronten. Ben erg benieuwd hoe die ene man de driedaagse hike doorstaat en hoe jullie elkaar op de meest moeilijke momenten vinden enzo. Ik bedoel maar, als je dat hebt gehad en goed doorstaat dan kan er niks meer fout gaan in mijn ogen..... Kus