Dikke enkel - Reisverslag uit Whistler, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Dikke enkel - Reisverslag uit Whistler, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Dikke enkel

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

24 September 2005 | Canada, Whistler

Hallo daar!
Geweldig gekanoo't. Heerlijk in de korte broek 2 dagen in een bootje! 's avonds weer aan het kampvuurtje, gitaartje erbij!
Zelfs geen spierpijn opgelopen (heeft dat zwemmen toch nog nut gehad, Esther).

's avonds uitgebreid aan de wijn, een karafje of wat, in de vrieskou (overdag is het 20 graden, 's nachts -6) naar de sterren en het NOORDERLICHT kijken (niet echt goed te zien, maar kan ik wel van mijn lijstje afvinken. Met mijn lichtelijk aangeschoten lijf richting blokhut gelopen en toen mijn enkel verzwikt !!!

Gelukkig hadden we vandaag een reisdag, dus dat kwam mooi uit. Ik hoop dat de zwelling morgen wat minder is, zodat ik mee kan mountain-biken. Ach en zo niet, dan kan ik altijd nog lekker ongegeneerd gaan shoppen.
Hmm, ik denk dat ik morgen gewoon zeg dat het nog niet over is!!

We blijven hier 3 nachten in een hostel, dus zeg maar luxe!!! Eigen wc en douche op de kamer! We hebben 2 kamers, 1 voor de meisjes en 1 voor de jongens.

Even een paar foto's. Heb er al wel 200 ofzo gemaakt, dus maak jullie borst maar nat.

Pris; fijne vakantie. Ik hoop dat je het net zo naar je zin heb als ik.

Het is hier echt geweldig mooi. Je heb echt de neiging om de japanner uit te hangen en alles te fotograferen! Ik heb gisteren zalmen stroom opwaarts zien zwemmen cq springen. Alleen die beer laat maar op zich wachten! Echt, ik ga Canada verlaten zonder een beer gezien te hebben.

Nou toedels!

  • 24 September 2005 - 12:19

    Pris:

    Hallo meis,
    je enkel verzwikt?! jezus, hoe krijg je het weer voor elkaar. Zeg nou maar gewoon dat dat mountainbiken je neus uitkomt en je gewoon een BIG spender wil zijn. Het is nu zaterdagmiddag half 3, en zoals je weet, morgen is het mijn beurt.. alles is ingepakt (ongelooflijk, zo groot de rugzak is er toch nog weinig in gaat!), nog even straks met een stofzuiger door het huis (pien komt 3 weken in mijn huis), dus Pris is ready! ben zo benieuwd. Ik heb ook een adres aangemaakt: Knapstepris.waarbenjij.nu. naam past wel goed bij me dacht ik zo en kunnen jullie goed onthouden hahahah.. nou, meid, volgende bericht van mij is vanuit Ecuador! bye darling!! xx

  • 24 September 2005 - 12:30

    Pris:

    Hallo meis,
    je enkel verzwikt?! jezus, hoe krijg je het weer voor elkaar. Zeg nou maar gewoon dat dat mountainbiken je neus uitkomt en je gewoon een BIG spender wil zijn. Het is nu zaterdagmiddag half 3, en zoals je weet, morgen is het mijn beurt.. alles is ingepakt (ongelooflijk, zo groot de rugzak is er toch nog weinig in gaat!), nog even straks met een stofzuiger door het huis (pien komt 3 weken in mijn huis), dus Pris is ready! ben zo benieuwd. Ik heb ook een adres aangemaakt: Knapstepris.waarbenjij.nu. naam past wel goed bij me dacht ik zo en kunnen jullie goed onthouden hahahah.. nou, meid, volgende bericht van mij is vanuit Ecuador! bye darling!! xx

  • 24 September 2005 - 12:38

    Marjan:

    smart, dat doet het altijd goed bij de mannen, zo´n hulpeloze blonde stoot met grote blauwe ogen en een verzwikte enkel, HAHA, we hoeven jou niets meer te leren ! Neeee, ik leef echt wel met je mee want je zit niet in Canada om met een dikke enkel het winkelcentrum in te duiken... Foto´s zijn SUPER, ben kei-benieuwd naar de rest ! En wat fijn dat je nou ´s een goeie camera heb gekocht !
    Nou, hoop dat je snel weer rond kan springen !
    x

  • 24 September 2005 - 22:28

    HaanHA:

    Dikke enkel? dikke neus!!!

  • 25 September 2005 - 17:20

    Ka:

    Die enkel is natuurlijk niet zo leuk en als het echt zo erg is kan je ook niet shoppen DESIREE!!!!!
    Ik weet heus wel dat je een fobie hebt van dat mountainbiken ons belgische avontuur ben ik ook nooit vergeten maar om dan door je enkel te gaan gaat wel erg ver hoor.
    GEINTJE liefs en veel plezie nog katie.

  • 25 September 2005 - 19:02

    Mam:

    Tja, dat krijg je er van als je een beetje diep in"t glaasje/flesje kijkt, ik hoop dat je dat hebt kunnen doen waar je zin in had vandaag.Heb je ook foto's gemaakt van die zalmen? lijkt me geweldig om te zien.Wel lekker na ontbering eigen douche en een prive plee zeker.Wat die beer betreft vraag anders een van de jongens een berenpak aan te trekken al is het maar voor de foto haha.

  • 25 September 2005 - 19:08

    Mam:

    Tja, dat krijg je er van als je een beetje diep in"t glaasje/flesje kijkt, ik hoop dat je dat hebt kunnen doen waar je zin in had vandaag.Heb je ook foto's gemaakt van die zalmen? lijkt me geweldig om te zien.Wel lekker na ontbering eigen douche en een prive plee zeker.Wat die beer betreft vraag anders een van de jongens een berenpak aan te trekken al is het maar voor de foto haha.

  • 25 September 2005 - 19:45

    Angelique Jacobs:

    Hoi Dees,
    Leuk zo'n enkel
    Wil niet lullig doen,maar hoelang duurt je vakantie nog?Lijkt me echt waanzinnig om daar te zijn.Mooie foto's trouwens
    nog 3 daagjes en dan gaan Rens en ik naar Rome(Let wel zonder kids!!!!)Dankzij jou Mams, past een week op onze kids tof he!Van plan om het er flink van te nemen.Zal een glaasje wijn op je nemen op het terras.Voor nu veel liefs en groetjes

  • 25 September 2005 - 20:06

    Rebec:

    Hé Dees,

    Je mamsie had me verteld van je site.Nieuwsgierige ik maar effies kijken.Wat een avonturen, maar vooral wat een activiteit. Dees?!! Balen van je enkel, en dat bij een lullig wandelingetje naar je blokhut.Niet te veel zuipen dus.En shoppen gaat ook niet echt best met zo'n enkel. De foto's zijn echt super!
    PS je koopt gewoon een kaart van die beer, jouw foto's zijn ook net ansichtkaarten dus niemand ziet het verschil.
    Groetjes rebec en gil

  • 26 September 2005 - 07:31

    Claudia:

    Niet forceren die enkel! Gewoon lekker sightsee-en! Oh ja, en voor die beer moet je misschien een zalm aan je rugzak hangen. Groetjes!!!

  • 26 September 2005 - 12:46

    Agnes:

    Meisje toch! Doe je voorzichtig? Lekker rustig aan doen hoor, en even op de spa rood he...
    Nou meis, ik ga een weekje beren zoeken in Rome, spreek je later!

  • 27 September 2005 - 10:51

    VSHaanT'je:

    Met al dat gitaar spelen (en ook zingen erbij?) jaag je die beren weg. Dan kan het voor jullie wel BEREgezellig zijn maar de beren zelf.....
    Ik ben zeer benieuwd naar al je foto's. Wie had dat ooit gedacht, Dees die foto's neemt. Geniet van je laatste dagen. pakken we daarna de overlevingstochten naar het Noorden wel weer op.
    knuffelbeer T'tje!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Whistler

Canada 2005

Met de rugzak door de bergen

Recente Reisverslagen:

30 September 2005

Beschaving

27 September 2005

Shoppen en biken!

24 September 2005

Dikke enkel

20 September 2005

Relax dag

19 September 2005

Effe snel
Desiree

You know who I am, ben dol op reizen. Vakantie is mijn hobby en je hobby deel je met mensen. Vandaar deze site.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 24602

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Albanië

11 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Sri Lanka

22 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Jamaica

13 December 2007 - 05 Januari 2008

Patagonie

14 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

21 December 2005 - 01 Oktober 2007

Diverse

09 Oktober 2006 - 23 Oktober 2006

India en Nepal

10 Oktober 2005 - 29 Oktober 2005

Canada 2005

Landen bezocht: