Relax dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Relax dag - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Relax dag

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

20 September 2005 | Canada, Ottawa

Hallo daar,
Heb nu even wat meer tijd.
Vandaag een relaxdag. We zitten in houten hutjes bij zo'n namaak ranch (beter bekend als de tourist trap) maar als je al 1,5 week in een tent ligt met soms nachten van -1, dan vind je alles best. Gisteren lekker uit eten geweest, de lokale lumberjack heeft chili voor ons gemaakt...Gedoucht, make-up op (je ziet je zelf niet echt vaak in de spiegel als je in de bergen aan het wandelen ben, dus soms heb je wat "damage controle" nodig) Wijntje, klaverjassen, dansen! Lekker avondje. Vanmorgen uitgeslapen, uitgebreid ontbijt, eten inslaan voor de 2-daagse kanotocht (ook weer in de bush-bush met tent) En de zon schijnt hier zowaar, dus straks lekker met een wijntje en een olijfje op de ranch relaxen!!!!

Even nog over de laatste dagen wat vertellen? Oke, even na lezen wat jullie al wisten... Check, dus alleen de 3 daagse hike moet nog verteld worden...Oh, jullie zijn redelijk bij.. We zijn dus door het bos gewandeld (en geloof mij na 5 km bos met een rugzak van 15 kilo op je rug dan heb je het al wel gehad, maar dan ben je nog geeneens op de helft.....), hele mooie uitzicht punten gezien. Jullie hebben er een paar foto's van gezien. Dan kom je aan op een campingsite........ 2 picknick tafels, een plek voor het houtvuur en een groene septie-tank als wc.....
Tandenpoetsen, wassen, water enz. allemaal uit de beek halen. Oke dat is allemaal best leuk enzo, maar toch ook wel pittig. De volgende dag een wandeling van 2 uur....oooh, denk je dan!!! Ja, ja, tot blijkt dat dat 2 uur lang stijgen is. Alleen maar omhoog.. Goed voor de bovenbeenspieren! Om weer op zo'n campsite te arriveren. Daarna aan een riviertje in het zonnetje gelegen..OK, dat is dan wel weer relaxed. De 3e dag, dan alles in 1 keer terug, dus ........... Ik heb mijn mindere moment die dag wel gehad. En ik ben er ook even lekker in blijven hangen. Je hoeft niet altijd leuk te doen...toch????


Groeten weer.

Deesje

  • 21 September 2005 - 07:30

    Claudia:

    Ik zie dat iedereen een beetje stil valt door de anti-climax...Maar we willen een CanaDees en geen kaaskop! Klinkt verder hartstikke goed, wantuh...de ontberingen van vandaag zijn de anekdotes van morgen.Hahaha You go girlll!

  • 21 September 2005 - 09:26

    10us:

    Ik vind je toch lief, ook al wil je niet aan "onze verwachtingen". Welke verwachtingen eigenlijk???
    Leuk, kanoen!! Ben benieuwd of je nog een nat pak haalt. Nou in Nederland is het heerlijk nazomer-weer. Het werk en de studie gaat gewoon door. We zijn ons aan het beraden over onze volgende vakantie en verder gaat alles z'n gangetje. Gauw afspreken als je terugbent! Het is al zo lang geleden.... Kus

  • 21 September 2005 - 10:02

    Agnes:

    Heerlijk meid even relaxen!
    En wat een bummer...
    Maar ja de vakantie is nog niet voorbij!
    XXX

  • 21 September 2005 - 14:45

    Pris:

    Ja, hoor, heb ik weer! mijn god.. ik hoor van iedereen verhalen over je en ik kreeg maar niets.. weet ik veel dat ik dat zelf direct op de site kan zien..duuuhhh!!! goed, dus ik moet nog onwijs veel gaan teruglezen.. goed ga ik nu even doen..en oja, ook maar een account aanmaken..ga even lekker lezen nu! maar volgens mij heb je het geweldig!!!! tot snel! X

  • 21 September 2005 - 17:04

    Ka:

    Zie je ik wist het we gaan hem nooit zien ze wil niet eens zeggen welke het op de foto is,ik zie een wel lekker ding maar dat zal de begeleider wel zijn misschien is dat dan iets?
    Onze Dees aan de canadees.

  • 21 September 2005 - 20:37

    Mam Ina,:

    Hallo meis,
    Als ik er aan denk, 2 uur lang naar boven klimen voel ik hier zelfs de beenspieren. Maar wat een geweldige natuur dat vergoed een hele boel toch?? Voldoet het voorals nog aan je verwachtingen??
    Op die plee heb je ook geweldig veel privacy zo te zien haha. Trek je maar niets aan van onze gekke opmerkingen ten aanzien van de mannen in de groep en maak maar lekker veel lol, zo te zien moet dat wel lukken. dikke kus

  • 21 September 2005 - 20:39

    Mam Ina,:

    PS,
    Heb je die blaarpleisters al nodig gehad?

  • 22 September 2005 - 08:00

    Robin:

    Als jij zegt dat 1 van de mannen leuker en gezelliger is dan de rest, is dat al heel wat Dees!! Verpest het nou niet voor jezelf (en voor ons). Die rubberen dingen die je nu al jaren meesleept op vakantie zijn niet eeuwig houdbaar dus.....

  • 22 September 2005 - 10:47

    VSHaantjes:

    je mail kwam niet automatisch door. Gelukkig dat we zo even keken.
    Daar heb je het zwaar Dees? UItrusten kan hier altijd nog! Geniet ervan.
    De leukste haantjes zijn nog altijd hier :) (ahum dat vind Theo zelf jaaaa )

  • 22 September 2005 - 15:46

    Kitty:

    Hey buurvrouw,

    Dat zijn echt mooie foto's. Poteverdorie. Ben niet jaloers op al dat actieve gebeuren maar wel op je uitzicht.
    Groetjes Kit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Canada 2005

Met de rugzak door de bergen

Recente Reisverslagen:

30 September 2005

Beschaving

27 September 2005

Shoppen en biken!

24 September 2005

Dikke enkel

20 September 2005

Relax dag

19 September 2005

Effe snel
Desiree

You know who I am, ben dol op reizen. Vakantie is mijn hobby en je hobby deel je met mensen. Vandaar deze site.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 24602

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Albanië

11 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Sri Lanka

22 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Jamaica

13 December 2007 - 05 Januari 2008

Patagonie

14 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

21 December 2005 - 01 Oktober 2007

Diverse

09 Oktober 2006 - 23 Oktober 2006

India en Nepal

10 Oktober 2005 - 29 Oktober 2005

Canada 2005

Landen bezocht: