Shoppen en biken! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Shoppen en biken! - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Shoppen en biken!

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

27 September 2005 | Canada, Ottawa

Ok, de enkel was wel wat minder dik, maar een dagje shoppen was heerlijk. Nieuwe spijkerbroek en 2e hands colbert!!!!!
's avonds lekker stappen! Maar toch ben ik de volgende dag wezen mountain-biken, samen met Danielle! Leuk een beetje bergje op en af op eigen tempo. Daarna aan een meer in de zon gelegen!

Gisteren morgen vertrokken naar Vancouver Island met de boot (waar we verdorie 4 uur op hebben moeten wachten). Tocht duurde ongeveer 1 uur, daarna nog 3 uur rijden en nu zijn we in Uclelet. Vanmorgen walvissen wezen kijken. Wel wat gezien, maar niet echt heel goed. Ongeveer op 25 meter afstand, denk ik. Wel het spuiten enzo! Ook nog dolfijnen, zeehonden, zeeleeuwen, zeeotters, zeearend enzo!!!

Nu hebben we een vrije middag, beetje rondkijken. Morgen hebben we een hike door een regenwoud heen en daarna gaan we naar Vancouver, dus vanaf morgen weer de beschaving in.

Trouwens, zijn wij er al uit wie mij ophaalt? Hoeft niet perse hoor, maar dan weet ik of ik met de trein moet of niet.
Ik hoor het nog wel.

Ik heb geprobeerd foto's te plaatsen, maar helaas! Jullie moeten wachten tot ik thuis ben.

Wellicht nog tot in Vancouver.

• 28 September 2005 - 06:12

Cindy:

Ha Dees,

Geluukig dat je enkel meeviel..... Maar een dagje shoppen is natuurlijk altijd leuk en zeker als je dan nog zo slaagt! Lijkt me mooi als die zeedieren om te zien. Ben benieuwd naar al je foto's. Geniet er nog even van want voor je het weet bent je weer terug in Nederland....

• 28 September 2005 - 06:46

Remco:

Hey desi, het klinkt echt allemaal fantstisch wat je aan het doen bent. Als je wilt weten wat ik zo op een werkdag meemaakt, hoor ik het wel. En ik wil je best ophalen! of is dat geen optie?

• 28 September 2005 - 06:54

HaanHA:

Dees, ik kom je in ieder geval niet van Schiphol ophalen: je weet wel waarom, dag hoorrrrr.

• 28 September 2005 - 08:26

Claudia:

Heej hallo!
    Ik wil je ook graag komen ophalen, maar geef dan een seintje, want dan ga ik de auto regelen. Klinkt weer fantastisch en ik ga voor die foto's. Enkel wel okee voor squash? Want helemaal zin in een potje.Missie!

• 28 September 2005 - 19:54

Mam Ina,:

O,o, wat een "vreselijke" dingen heb je allemaal meegemaakt haha, om jaloers op te worden. Wat leuk om zo,n colbert op de kop te tikken. Even wat ophalen betreft,wat ik begrepen heb, had je met Bas afgesproken dat hij je weer op zou halen, mits het geen 4a5 uur uit loopt want hij krijgt visite die avond maar dan moet je maar even sms-en vanuit Vancouver. Ik ben nu bij Rens en Angelique, nog een paar dagen en dan ben je weer thuis, jammer voor jou, fijn voor mij begin je nu toch wel te missen. dikke kus

• 29 September 2005 - 09:07

Helene:

Hoi kippie,
    Ik ben er weer. Witte jurk hangt aan de kast en mijn wandelschoenen zijn ook alweer opgeruimd. Heb al je avonturen gelezen. Ben onder de indruk van je foto's en heb meegeleefd met de bergtochten. Heb de trotsering van de schotse heuvels met een regenbui nog vers in het geheugen daarbij. Have fun de laatste dagen en tot gauw!

• 29 September 2005 - 10:45

Sam:

Hoi Deesje!
    Zo te horen heb je snel WEER vakantie nodig na deze reis. Godsamme man. Doe es effe relaxed!
    Verlang je alweer naar ons mooie Nederland? Het weer is hier erg wisselend. Nu is het bijvoorbeeld (na een paar enorme buien) heerlijk weer. Ben gister met Robin naar de sauna geweest en toen hebben we lekker liggen zonnen. Kan je nagaan. Verder druk met voorbereidingen voor huis. Hoor je allemaal wel als je thuis bent. Haal jij die reunie van Develstein eigenlijk nog? XXX