Aangekomen - Reisverslag uit Calgary, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Calgary, Canada van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

11 September 2005 | Canada, Calgary

Hallo daar, op schiphol aangekomen bleken we 3 uur vertraging te hebben, wat later 4 uur werd. Dus gingen we maar met z'n 6-en maar een hapje eten en een flesje of 2 wijn weggewerkt. We hebben een gezellige groep.
Leeftijd oplopend van 27 tot 31, en nu had ik kunnen liegen over mijn leeftijd om het een mooi rijtje te maken, maar ik dacht dat ze 26 jaar wel niet geloofde.

Na 9 uur vliegen zijn we aangekomen in Calgary (lokale tijd 01.00) Naar onze hotel gegaan waar we met zijn 6-en op een kamer hebben gelegen. Let op het woord gelegen, want door de jet-lag heeft echt niemand geslapen!! Dat kan nog wat worden vandaag.
Ieder geval gaan we straks ontbijten, dan even door Calgary heen en dan naar onze eerste camping site..........

Heb er zin in!!!

Groeten en tot de volgende keer!

• 11 September 2005 - 20:19

Mam Ina,:

Tjonge,jonge das balen 4 uur wachten maar ik zie dat je dat aangenaam door gebracht hebt.Wel gezellig met z,n 6en op een kamer jammer dat je niet moe genoeg was om te slapen.Zie met spanning ui naar je camping site. dikke kus.

• 12 September 2005 - 06:09

10us:

Hoi vakantieganger,
    Klinkt allemaal goed (incl. jetlag). Ben erg benieuwd naar de vervolgverhalen, dat is een prettige afleiding tijdens het werk. Kus

• 12 September 2005 - 07:12

Claudia:

Niks mis dus met wachten op Schiphol! Klink goed. Klinkt ook als gezellige groep.Stad leuk? Pancakes voor ontbijt? Veel plezier!

• 12 September 2005 - 08:08

Kipagnes:

meisje toch, je kan makkelijk doorgaan voor onder de 26! Alleen die grizzlyberen maak je niks wijs.

Kusjes!!

• 12 September 2005 - 12:03

Marco:

Hallo lekkere blonde dol,
    Met jou charme kan je je toch iedere leeftijd aanmeten.
    Ik vind het heel stoer wat je doet en wens je ook veel plezier en sterkte. Verder ben ik natuurlijk enorm jaloers want wij hebben het ontzettend druk maar wacht maar ook wij krijgen best wel een keer vakantie en dan gaan we ook zo'n site openen met groeten uit Texel Adventure Island.
    Wel verrassend dat telekns die zelfde woorden terug komen, zoals drank, gezellig, "slapen?" (met z'n zessen??? waar begin je aan dat heb zelfs ik nog nooit gedaan), leeftijd, eten ....
    Nou geniet er lekker van en hou ons op de hoogte.
    Wat betreft dat ophalen, heb je daar al een slachtoffer voor gevonden???
    Groeten van de jongens.

• 13 September 2005 - 12:28

Mam Ina,:

Jammer,jammer Mexico kan niet door gaan, niet over actief genoeg waneer dan wel???? kusjes