Oh Kingston town - Reisverslag uit Negril, Jamaica van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Oh Kingston town - Reisverslag uit Negril, Jamaica van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Oh Kingston town

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

27 Februari 2013 | Jamaica, Negril

Maandag en dinsdag een toer over Jamaica gedaan. Langs het zuiden, richting Kingston. Diverse picture stops; begraafplaats van Peter Tosh, bergen, zee enzovoorts. In Kingston naar Bob Marley museum, dat in zijn woning is gevestigd. Hotel in Kingston, na diner gevraagd waar we wat konden drinken. Worden een industrie terrein opgestuurd, waar opeens een prachtige bar zit... Erg leuk, waarre het niet dat het dicht ging toen we aankwamen. Konden nog net een rumpunch krijgen :-(

Dinsdag via het binnenland naar het noorden. Prachtige natuur ! Stop bij een botanisch tuin en naar de dunswatervallen geweest, die kan je beklimmen, dus hup bikini aan en naar boven. Via de kust weer terug naar negril. Veel gereden, maar aangezien de natuur prachtig is, is dat geen straf. Nu maar weer eens een ontbijten nemen en genieten van het zonnetje !

• 27 Februari 2013 - 17:22

Mam:

Hoihoi, inderdaad een prachtige natuur.
    Nog een paar daagjes genieten van de zon, en dan is het weer ...........huhuhu.

liefs mam. xxx

• 27 Februari 2013 - 20:23

Tineke:

Klinkt allemaal erg goed en heerlijk dat bikini-weer.
    Proost en geniet er nog van.
    xx

• 28 Februari 2013 - 12:57

Jo Scheep:

klinkt allemaal erg leuk! lekker genieten jullie.

• 03 Maart 2013 - 20:25

Andrea:

Super zo'n reis!!!
    Lekker genieten dus. Beetje jammer van die bar die net dicht ging toen jullie aankwamen, maar ik hoop dat die rumpunch goed gesmaakt heeft :-)

x

• 06 Maart 2013 - 09:42

Fransekaat:

Het ziet er vooral lekker warm en mooi uit geniet er maar goed van!!!xxx