Ja, mahn, no problem, respect ! - Reisverslag uit Negril, Jamaica van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Ja, mahn, no problem, respect ! - Reisverslag uit Negril, Jamaica van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Ja, mahn, no problem, respect !

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

24 Februari 2013 | Jamaica, Negril

Na een monsterreis, die 23,5 uur duurde, zijn we eindelijk op Jamaica. Hotel ligt op de rotsen, dus mooi uitzicht. Wel met trappetje de zee in. Kamer in een tuin, dus Ralph stalkt alle vogeltjes met zijn camera. De wens om overal warm te zijn is vervuld.... Wel al een paar regenachtige middagen gehad. Blijft warm. Tot op heden beetje in de zon gelegen, gewandeld naar het plaatsje en met de taxi naar strand geweest. Morgen en overmorgen gaan we op een trip naar Kingston en de dunde watervallen. Schijnen erg mooi te zijn.

De Jamaicanen zijn allemaal handelaren in van alles: sigaretten, fruit, kreeft, massage, voetreflex, krant en uiteraard...... Wiet.
Iedereen wil je wat verkopen, maar als je vriendelijk nee zegt, is het "no problem " en als je ook nog een klein praatje hou, dan krijg je "respect".... Hihihi...

• 24 Februari 2013 - 21:27

Drea:

Hoi Dees en Ralph,
    Wat ziet jullie hotel er schattig uit!
    En wat een heerlijkheid:zon, zee, strand, hmmmmmm........ Ik droom er van.
    Wij hebben de hele dag sneeuw gehad.
    Veel plezier!
    X Dree en Damy

• 25 Februari 2013 - 09:58

Claudia:

Hoi Dees en Ralph,

Ziet er heerlijk uit zeg!! Dat is die lange reis wel waard. Geniet er van!

Claudia
    xxx

• 25 Februari 2013 - 15:05

Cindy:

Ha Dees,

Nou klinkt al super!! En het hotel ziet er goed uit! Heerlijk zo in je bikini in de zon.... dat gaat hier nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllllllllllllllllll lang duren......

Veel plezier!

XX

• 25 Februari 2013 - 17:23

Mam:

hoi lieverds,
    Balen van die reis, hoe kwam dat?
    Wat ik op de foto zie, ziet er goed uit ter compensatie hahaha.
    Veel plezier. dikke kus xxxx

• 27 Februari 2013 - 11:11

Je Ventje:

Wauw wat ziet dat er gaaf uit. Dat is pas relaxen. Ben echt jaloers. Hoe lang blijven jullie nog. Ik wil meer foto's zien om mezelf nog erger te kwellen. Geniet ervan wijffie en Ralph natuurlijk ook en blijf van die mooie foto's maken.