Route - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Route - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Route

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

02 September 2005 | Nederland, Zwijndrecht

Oke, ik had het beloofd, dus voor de geinteresseerde hiermede mijn route.
Ik zal jullie hierna niet meer vermoeien met mijn voorbereidingen e.d. en zal me pas weer melden in Canada (YEAH)

Zaterdag 10 september
Hopelijk word ik door iemand weggebracht naar Schiphol, waarvandaan ik om 19.00 ga vliegen naar Calgary. Daar is het trouwens 8 uur vroeger, dus zal ik moeten vermijden in het vliegtuig te slapen want anders lig ik te stuiteren in de hotelkamer in Calgary. Daarbij word toch ook verwacht dat ik alvast wat gaat socializen met mijn reisgenoten, dus daar hebben we dan alle tijd voor.

Zondag 11 - donderdag 15 september
We gaan naar Lake Louise en verblijf daar op een camping. Daar gaan we een trektocht maken naar een gletsjer, en ook nog een dag relaxen. Je mag op die dag ook gaan raften, maar.. mijn ervaringen op dat gebied zijn toch niet zo optimaal, dus wellicht dat ik die laat varen

Donderdag 15 - dinsdag 20 september
We vertrekken naar Jasper National Park, waar we een 3 daagse trektocht gaan maken (oja, dat herinnert mij opeens aan het feit dat ik nog blarenpleisters moet kopen)

Dus Bas en Helene als ik jullie, respectievelijk, verjaardag en trouwdag "vergeet", dan ben ik het niet vergeten maar zit ik in de bush-bush in een tentje


Dinsdag 20 - vrijdag 23 september
We gaan naar Well Gray National Park, waar ik bij een oude paardenfokkery slaap (verder zal ik niet in de buurt van paarden komen hoor). Daarna gaan we een 2 daagse kanotocht maken (ik voel de spierpijn nu al)

Vrijdag 23 - maandag 26 september
We gaan naar Whistler (HET skigebied van Canada). Daar kan je van alles en nog wat doen; mountainbiken, inline-skaten, paragliden, gletsjerskiën. Keuzes, keuzes, heb er nu al stress over.

Maandag 26 - woensdag 28 september
We gaan naar Vancouver Island; walvissen kijken!! (hopelijk, want je zal net zien dat ik ze weer niet zie).En een trektocht door een regenwoud.

Woensdag 28 - vrijdag 30 september
Vancouver verkennen

Zaterdag 1 oktober
Deesje komt weer thuis; ik land (nouja, de piloot dan) om 10 over 3 (s middags) en wederom hoop ik dat iemand mij op wil pikken.

Later!!!!!!

Dees

  • 02 September 2005 - 11:11

    KipHelene:

    Jeetje, wordt er al plaatsvervangend moe van. Je hebt geen eens tijd om 5 houthakkers aan de haak te slaan!

  • 02 September 2005 - 11:19

    Kipagnes:

    Ja en dat was wel de afspraak, om bvijf houthakkers aan de haak te slaan. Neem je ook blarenpleisters mee?

  • 02 September 2005 - 11:34

    Cindy:

    Klinkt helemaal geweldig!! Je gaat duidelijk helemaal tot rust komen......

  • 02 September 2005 - 19:31

    Ma,:

    als ik dat programma zo bekijk dan is dat oefenen ook maar een wassen neus. Nou die blaarpleisters zou ik maar meenemen.
    En wat die houthakkers betreft, ze dragen zo,n leuk shirt.

  • 09 September 2005 - 13:18

    "kippetje"Remco:

    waar is mijn eerder verzonden bericht gebleven??

  • 09 September 2005 - 14:13

    Kipdees:

    Remco, die zit bij mijn eerder geplaatste bericht over de voorbereidigen.
    Rechts van het huidige bericht kan je die opvragen.

    Nou, ik ga nu naar huis en van mijn vakantie genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Desiree

You know who I am, ben dol op reizen. Vakantie is mijn hobby en je hobby deel je met mensen. Vandaar deze site.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 24603

Voorgaande reizen:

14 Juni 2014 - 28 Juni 2014

Albanië

11 Oktober 2013 - 24 Oktober 2013

Sri Lanka

22 Februari 2013 - 30 Maart 2013

Jamaica

13 December 2007 - 05 Januari 2008

Patagonie

14 December 2007 - 03 Januari 2008

Mijn eerste reis

21 December 2005 - 01 Oktober 2007

Diverse

09 Oktober 2006 - 23 Oktober 2006

India en Nepal

10 Oktober 2005 - 29 Oktober 2005

Canada 2005

Landen bezocht: