Voorbereidingen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Kipdees

Blijf op de hoogte en volg Desiree

30 Augustus 2005 | Nederland, Zwijndrecht

En dan opeens is het nog maar 9 dagen werken!
De eerste voorbereidingen zijn al begonnen; ik ben dus al bezig met het uitzoeken van mijn garderobe. Van het weekend ga ik mijn tas een keer inpakken om te kijken hoe zwaar die is en of het überhaupt allemaal wel past.

Ben ook wezen wandelen om de spiertjes daar ook aan te laten wennen; moet toch soms dagen 15-20 km lopen door de bergen heen, met mijn rugzak op m'n bult. Oja, van uitrusten zal wel niet veel komen!
Ach, doen we dat later maar!

Verder allerlei handige "trekkers" hebbedingetjes gekocht. Moet nog uitkijken dat ik daar weer niet te veel van bij me heb.
Ik zal binnenkort de route ook op deze site zetten, dan kunnen jullie (mocht je dat willen) bijhouden waar ik uithang.

Desiree

• 31 Augustus 2005 - 08:06

Kipagnes:

Je neemt toch wel je fohn mee he? En als daar geen plek voor si gooi je gewoon die wandelschoenen uit je koffer :)

• 31 Augustus 2005 - 08:55

"kippetje"Remco:

Hey dees,
    ik ga aan jou denken. de keus tussen werk of 20 km lopen wordt nu wel heel erg lastig!

• 06 September 2005 - 12:36

Pris:

nou meid! dan gaat het er nu van komen! ik moet ook zeker mijn Kippie even aanmaken! kunnen we mailen als we allebei aan de andere kant van de wereld zitten! waaaah, spannend, eh?!!!