In the albanien mountains - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu In the albanien mountains - Reisverslag uit Korçë, Albanië van Desiree IJsselstein - WaarBenJij.nu

In the albanien mountains

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree

18 Juni 2014 | Albanië, Korçë

Albanië bestaat uit bergen. Prachtige bergen. Toerisme nog maar net begonnen, dus je wordt volledig met rust gelaten. Eten heeft veel griekse invloeden, dus veel groene, feta en vlees.

Gisteren bus met 800 bochten en 2342 kuilen, daarna naar een dorpje (uiteraard op een berg), school bezocht en bij de leraar thuis aan de raki gezeten. En een duik in een thermaal natuur bad ! Weer lekker eten !

Vandaag naar een oud kasteel, en een archeologische opgraving. Nu in een kustplaats. 2e helft voetbal nog net gezien. Daarna over de boulevard flaneren en de plaatselijke specialiteit, mosselen, gegeten...
Best luxe hotel, met stortdouche

• 18 Juni 2014 - 23:18

Ina:

Nou dat lijkt bijna op een luxe vakantie.

• 18 Juni 2014 - 23:18

Dree:

Klinkt goed Dees, afgezien van al die bochten en vele kuilen dan. Daar ben ik niet zo van, hahaha.
    En je hebt het meest belangrijke en interessante gedeelte van de wedstrijd gezien, dus ook dat zit goed.
    Fijne avond nog! En ik kijk uit naar je volgende verslag.
    X Andrea

• 18 Juni 2014 - 23:42

Karin En Bas:

Hoi Dees
    Leuk dat je toch nog wat voetbal kan kijken,nog veel plezier daar,en hoop dat je goeie wandelschoenen mee genomen heb,pffff
    Groetjes van ons xxx

• 19 Juni 2014 - 09:40

Marjan:

Jij komt dus zwaar afgetraind weer thuis, haha, na al dat geklim en geklauter ;-)
    Veel plezier nog!

• 20 Juni 2014 - 12:35

Marco Wijnen:

Hallo wijffie, en ik maar denken dat het een actieve vakantie was. Heb je een leuke groep en zitten daar nog lekkere stukken vlees tussen ???? geniet er maar lekker van. Jammer dat we elkaar mis gelopen zijn in Hollanda, maar komt goed. denk dat ik in September nog een keer kom. Dikke kussen .... Love u (PS: doe voorzichtig en alvast een goede reis terug).

• 20 Juni 2014 - 12:37

Marco Wijnen:

Waar zijn de fotoooooooooooooosssssss !!!!!